Ignalinos rajono turizmo informacijos centras

Žiedinis 14 km pėsčiųjų maršrutas Ginučiai - Salos II

10% Asfaltas
20% Žvyrkelis
70% Miško kelias

Maršruto pradžia prie Ginučių vandens malūno. Nuo stovėjimo aikštelės sukite į kairę ir eikite pagrindiniu keliu pietų kryptimi apie 450 m. Antrame keliuke nuo autobusų stotelės sukite į kairę. Keliukas iš karto išsišakoja į du mažesnius. Laikykitės dešinės. Šiuo keliuku žingsniuokite 2,2 km. Dešinėje keliuko pusėje praėję Asėko pelkėtą ežero įlanką už 500 m. pasieksite keturšalę sankryžą. Joje laikykitės dešinės. Miško keliu eikite 700 m. ir pasukite į dešinėn smailiu kampu atsišakojantį keliuką. Keliaukite juo pievakarių kryptimi apie 500 m. ir vėl išeisite į pagrindinį keliuką. Laikykitės dešinės. Keliukas lanku iš dešinės aplenkia Puziniškio piliakalnį. Už 100 m. praeisite sodybą dešinėje, o dar už 150 m. pasieksite tiltą ir Puziniškio piliakalnio atokvėpio vietą. Perėję tiltą laikykitės kairės, eikite paežere pietryčių kryptimi. Už 400 m. kelias daro staigų vingį ir kyla į kalną. Dar už 400 m. pasieksite Salų kaimą. Jame prieisite trišalę sankryžą, žingsniuokite Salų II kaimo link. Jį prieisite maždaug už 1 km. Salų II kaimo pradžioje, praėję dešinėje stovintį kluoną, sukite į dešinę. Lauko keliuku eikite iki miško ir per jį iki T formos sankryžos. Joje sukite į kairę. Keliaukite Linkmeno ežero pakrante iki Alksnaičio ir Linkmeno ežerus jungiančios protakos. per protaką nutiestas tiltelis pėstiesiems ir dviratininkams. Nuo protakos iki Ladakalnio viršūnės įrengtas pėsčiųjų ir dviratininkų takas. Priėjus pirmų takų išsišakojimą sukite kairėn, antrą - dešinėn taku į kalną. Pakilimas statokas. Nuo Ladakalnio iki Ginučių piliakalnio veda toks pat žvyro takelis. Jis prasideda kairiau medinės apžvalgos platformos ir vingiuoja pamiške iki pat kelio Kimbariškė - Ginučiai. Perėję asfaltuotą kelią toliau keliaukite žvyro takeliu link Ginučių piliakalnio. Nusileidę laiptais sukite kairėn ir eikite palei kalno šlaitą per automobilių stovėjimo aikštelę. Jos gale prasideda nežymus lauko keliukas. Žingsniuokite juo apie 300 m., kol prieisite kitą keliuką. Sukite ddešinėn ir keliaukite dar apie 0,5 km., kol prieisite asfaltuotą kelią. Sukite į kairę ir už 0,5 km. prieisite Šiliniškių apžvalgos bokštą. Nuo bokšto grįžkite atgal link Ginučių kaimo. Per kaimą eikite pagrindine gatve iki vandens malūno, nuo kurio pradėjote žygį.

Atsiliepimai

Komentuoti

Išmanioji programėlė / Audio gidas

Tai - interaktyvi, naujoviška, šiuolaikinių technologijų sprendimais pagrįsta mokymosi ir kultūros pažinimo priemonė skirta Lietuvos ir užsienio lankytojams pažinti mūsų krašte esančius reikšmingus ir unikalius kultūros paveldo objektus bei žymius žmones